foto's en dan massage!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolijn en Marleen - WaarBenJij.nu foto's en dan massage!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolijn en Marleen - WaarBenJij.nu

foto's en dan massage!!!

Door: de reizigers

Blijf op de hoogte en volg Jolijn en Marleen

06 November 2007 | Thailand, Bangkok

Goede morgen mensen,
Zijn jullie al wakker (07.30uur in NL)?

Wij hebben niet veel te vertellen maar wel weer wat leuke foto's.
Wat we wel even kwijt willen is dat onze missie geslaagd is: AD patat zoeken. Hier in Ao Nang zit namelijk een Nederlands-Thais restaurant. Met echt Nederlandse specialiteiten: Broodje kroket, papat oorlog, bitterballen en oma's appeltaart.En ook hier hebben ze snert, helaas eet niemand dit aangezien het + 30graden is. Zo zie je gelijk wat voor culinaire hoogstandjes Nederland heeft. Wij dachten toch echt dat hutspot een Nederlands gerech was.
Ook hebben ze hier evacuatie borden mocht er een tsunami komen, alleen wij vinden het slimmer om gewoon de bergen in te gaan.
Zometeen gaan we nog een heerlijke massage doen, aangezien we hier zijn om te relaxen. En er is hier niet veel meer te beleven.
Vanavond gaan we kijken waar we morgen weer heen gaan dus dat horen jullie nog wel. Mochten er mensen zijn die vanmiddag om +/- 13.00uur niets te doen hebben dan zijn jullie welkom op onze MSN, wij komen rond die tijd even online! Voor alle werkende mensen of die geen tijd hebben volgende keer beter.

Nu de foto's en tot snel
Veel liefs Jolijn en Marleen

  • 06 November 2007 - 06:59

    Rob:

    Tuurlijk is er al iemand wakker. Het is alleen zo dat ik om 7:30 uur in de auto zit naar het werk. Rond 1 uur ben ik wel online. Leuke foto's

  • 06 November 2007 - 09:42

    Mario En Ity:

    Heej meiden,

    Aan het zien gaat het jullie daar maar al te goed daar. Veel cocktail, mooie foto's en heel relaxed. Prima,zo houden. Hoe verplaatsen jullie jezelf eigenlijk.
    " Rugzak lopen " doe je toch te voet met zo'n grote zak op de rug ? Jullie zitten zeker veel in de TUK TUK. Heb je ons allemaal bij de " TUK ".

    Dikke kussen
    Tot MSN'S

  • 06 November 2007 - 12:29

    Esther:

    Hej Marleen!
    Dat ziet er super uit zeg, mooie foto's! Geniet dr van allebei!!
    Liefs Esther

  • 06 November 2007 - 13:40

    Ria:

    hoi dames. mooie foto's het plezier en de meligheid spat eraf. leuk balkon heel erg thai. de berg maakt veel goed. humkessoep is een zomersoep uit oostnederland, iets voor ad patat?

  • 06 November 2007 - 15:42

    Oma:

    lieve jolijn leuk dit te lezen ik wou dat ik nog 18 was dan kwam ik zo bij je

  • 06 November 2007 - 20:29

    Agnes:

    Ja, wel op om 07:30, maar, (om mijzelf jaloers op jullie te maken) dan sta ik mezelf aan te kleden, kinderen aan te kleden, brood te smeren, te ontbijten, lunchpakketten te maken en te proberen om 08:00 op het werk te zijn.
    Is vanochtend niet gelukt, helaas.
    Maar ja, de luxe om jezelf pas om 11 uur uit bed te trommelen is voor mij lang geleden, en lukt ook in de vakantie niet :)
    Maar niet getreurt, het regent in Nederland ook, en dan kun je inderdaad maar beter in Thailand zitten.
    Ben benieuwd waar jullie nu naar toe gaan, en inderdaad ook wel naar hoe jullie reizen. Bus, trein, taxi??
    Groetjes, Agnes

  • 07 November 2007 - 07:14

    Geert & Wiet:

    Hallo!

    Zozo, doe nog maar een cocktail dan ;-)
    Groot gelijk trouwens. Ik zag van de week ook een keer dat je online was op msn, maar durfde eigenlijk niks te zeggen omdat ik dacht dat je t misschien druk had met sjoerdje... Maar we houden m in de gaten en zulen hem binnenkort nog eens een flinke stapavond laten meemaken. Maak je geen zorgen, we redden ons hier allemaal prima!

    Dikke kus!

  • 07 November 2007 - 12:02

    Rogier:

    hey dames
    ik heb met veel plezier de foto's bekeken. volgens mij hebben jullie veel lol dus houden zo. heel veel plezier nog en wacht vol ongedult op de volgende foto's

    kus rogier

  • 09 November 2007 - 23:05

    Janneke :

    Hoi Marleen!
    Net even jullie berichten gelezen en de foto's bekeken. Ik vind het echt heeeeeel knap dat je het aandurft je te laten 'beslurfen'door een olifant.
    Ik bedoel maar: met een koe melken had je meer problemen!!
    Ik wens jullie nog heeeeel veel plezier!
    Ik krijg door jullie verhalen nog meer zin in Thailand!
    Geniet ze!
    Groetjes Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

rondreis thailand

Recente Reisverslagen:

27 December 2007

Apart en samen

23 December 2007

Kanchanaburi

19 December 2007

Bangkok is zo erg nog niet!!!

15 December 2007

Tiger zoo

12 December 2007

Dieren liefde en dieren haat!!
Jolijn en Marleen

rondreis thailand

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 13094

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 30 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: