Bangkok is zo erg nog niet!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolijn en Marleen - WaarBenJij.nu Bangkok is zo erg nog niet!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolijn en Marleen - WaarBenJij.nu

Bangkok is zo erg nog niet!!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Jolijn en Marleen

19 December 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag zijn we in Pattaya gegaan en zijn we naar Bangkok aangekomen. Nu waren we beter op de drukte voorbereid en vinden we de vele mensen en auto's niet meer zo erg. We zijn gewoon gewend aan de drukte van Thailand.
We blijven de rest van de tijd in Bangkok en we zijn er vandaag achter gekomen dat we dagen te kort komen ivm de leuke trips die we nog kunnen doen.

We hebben nu een super hotel: We hebben een eigen keuken, een zwembad, een sauna en een fitness ruimte. Omat we wat verder van de drukke straat afliggen is er een gratis tuk tuk service die ons daarheen brengt. We hebben de skytrain en de subway dichtbij zitten dus we kunnen alle kanten op. Voor de mensen die het willen weten we zitten in Star Suites hotel op Sukhumvit soi 15.

Deze week zijn we naar een leuke show geweest. Van te voren hadden we een lekker buffet, als je alles achter elkaar zou zetten was het wel 50 meter lang. Na het eten konden we even rondkijken op het terrein dit was al erg mooi. We zagen mensen die al een kleine show opvoerden. We zagen verschillende Thaise huisjes (van elke streek stond er wel een).
Om 19.30uur gingen we naar binnen en helaas konden we geen foto's maken, we moesten het foto-toestel inleveren.
20.00uur begon dan eindelijk de show. Het is moeilijk te omschrijven hoe mooi deze was. Je moet hem gezien hebben. Overal was wel wat te zien op het podium, aan de zijkant en tussen het publiek. Het theater was erg groot met een groot toneel maar dat moest ook wel want ze hadden een heel mooi en groot decor wat elke keer wisselde. Dit wisselen zag je overigens niet want het was te donker of we werden ergens door afgeleid. Elke minuut was er iets te zien.
Op een gegeven moment kwamen er olifanten op het podium en iets later liepen er zelfs twee door het publiek. Dit was nog lang niet alles de kleren en de dansen, gevechten etc waren even mooi. Na een tijd werd het donker en toen het licht aan ging zagen we een soort rivier op het podium. We dachten nog dat dit een klein laagje water was, maar toen er een man in sprong bleek deze toch erg diep te zijn. En later kwamen er ook bootjes doorheen gevaren. Verder zagen we mensen die door de lucht zweefden en flink wat water dat naar beneden kwam gevallen.
Kortom: de show was geweldig en al mochten we foto's maken dan nog wisten we niet waarvan we kwamen echt ogen te kort.

Bij deze geen foto's die op de site komen te staan.

Morgen gaan we naar Kanchanaburi (The bridge over the river Kwai) in combinatie met de tijger tempel.
We gaan nog een walking tour doen (met grand palace)Jolijn gaat naar Ayutthaya en Marleen gaat back to nature. Samen gaan we nog flink shoppen op de weekend markt en bij de floating market.

Tot snel weer via de site.

Liefs Jolijn en Marleen

• 19 December 2007 - 12:14

Rob:

Leuk leuk leuk.

Fijn weer eens iets te lezen van jullie dol dwaze avonturen in Thailand

Veel plezier nog in Bankkok

Groet Rob

• 19 December 2007 - 17:16

Geert & Wiet:

Hallo!

Mooi verhaal weer zeg! Hebben jullie al die luxe ook voor jezelf? Erg lekker, ver beter dan 's morgens én 's avonds je auto krabben ;-)

X

• 20 December 2007 - 13:08

Rob:

Auto krabben is fijn.... ;)

• 20 December 2007 - 14:21

Petra:

ik ben vandaag weer met jouw auto.
    mag jij krabben
    hahahahaha

• 20 December 2007 - 16:22

Els:

Hoi Marleen,
    Weer 'n leuk verhaal.
    Goed te lezen dat jullie je nog niet vervelen.
    Toch gaan wij vast aftellen!!!
    Groetjes
    Cees & Els

• 20 December 2007 - 20:27

Agnes:

Gaaf dat jullie zo veel doen en zien.
    Maar wij kunnen al schaatsen op natuurijs!
    Groetjes, Agnes

• 21 December 2007 - 19:20

Wilma Sengers:

Hoi Marleen en Jolijn,

Ik volg jullie nog steeds, geweldig hoor al die leuke trips en verhalen er over.Lekker weertje daar hier is het koud.Geniet er nog maar goed van want de tijd begint voor jullie te korten. Zodra je thuis bent Marleen kom ik foto's kijken.Groetjes en gezellige feestdagen daar in Thailand.