Phuket uit, Phi Phi aan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolijn en Marleen - WaarBenJij.nu Phuket uit, Phi Phi aan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolijn en Marleen - WaarBenJij.nu

Phuket uit, Phi Phi aan

Door: de reizigers

Blijf op de hoogte en volg Jolijn en Marleen

02 November 2007 | Thailand, Bangkok

Gisteravond was er in Phuket een beachfestival, waardoor we natuurlijk pas weer om drie uur in bed lagen, maar ja dat krijg je als marleen horloges gaat verkopen. ze is erg charmant, maar de mannen wilden toch niets kopen, misschien is de aanpak van de thai toch niet zo geweldig: mensen van straat plukken... ( ach ik was best goed hoor).
In ieder geval overal leuke bandjes. Thiase rock is toch best aardig, jammer dat je er niets van verstaat... Met een cocktail op kan je de thaise verkopers irriteren in plaats van andersom... haha en we hebben de eerste "tuk tuk" uigeprobeerd (die dingen horen eigenlijk toet toet te heten)

Vanmorgen weer vroeg uit bed, we moesten om twaalf uur de kamer uit zijn. en als je de teringzooi op de kamer zag hadden we daar wel flink wat tijd voor nodig.
(let op hier heeft Jo maar een puntje achter de zin gezet) Marleen daarentegen doet dit nooit, maar lult tussen haakjes!! zie boven en onder

Maar goed, om half twee de boot naar ko phi phi genomen en op zoek gegaan naar een slaapplaatsje. iedereen wou ons een hotel met zwembad aansmeren, zonder was toch niets voor ons... wat denken ze wel niet? (met de oceaan in de buurt)
een leuke kamer gevonden in alle kleuren van de regenboog, en echt regenwater uit de douche, koud namelijk.( helaas kwam er ook koud regenwater uit de lucht vandaag) Verder hebben we niet zoveel gedaan, er was niet zoveel tijd en mooi weer meer over om leuke dingen te doen naast de cocktails en de diarree.( van mij) Soep twee maal eten is Marleens specialiteit.(don't try this at home!!!) Kijk nou, drie uitroeptekens...

Samen een site bijhouden is erg gezellig, als mensen hier iets op tegen hebben (lees dan niet verder) of laat een leuk bericht achter met net zoveel onzin.(dus peet ga je gang, nu heb je vrij spel) Laten we het weer over thailand hebben in plaats van sport.

Straks nemen we nog even een nachtduik en morgen hopenlijk zonder diarree snorkelen. Er moeten hier prachtige koraalriffen zijn en de vissen zijn ontzettend mooi. Vanaf de pier zag je al vissen in allerlei kleuren, het water is namelijk ontzettend helder. Wij zijn benieuwd, en vertellen jullie morgen meer. ( maar niet alles)

Ook proberen we morgen of we een aantal foto's kunnen plaatsen, we vergeten steeds de apparatuur.

Daarnaast willen we jullie allemaal bedanken voor jullie leuke en lieve reacties, maar mensen niet teveel ouwehoeren over wie eerst of laatst is, wij kunnen ook tellen, en daarbij onze site is een serieuze zaak!!!!!!!
(dat zijn veel uitroeptekens)

al met al hebben we ontzettend veel lol hier met elkaar dus daar hoeft niemand zich zorgen over te maken, mensen van marleen: ik zorg goed voor haar. (ik zorg goed voor jo!)

NU gaan we stoppen, voor nog meer leuke weetjes lees de psjes

Heel veel liefs (ik) en ik

PS

Wist u dat:

- Elvis IS alive (thais en terrible)
- Piet ons nieuwe huisdier is?
- Thaise massage van een olifant best lekker is?
- en de slurfzoen?
- het weer en de zee hier prima zijn?
- wij aan jullie denken als het hier mooi weer is?
- we opgelicht zijn?
- de thai geen standje 69 doen?
- de regen hier fijn is?
- geduld een schone zaak is als je een horloge van twee euro koopt?
- we eigenlijk niets meer weten dat u moet weten, en dat er meer te weten is als wij de volgende keer meer weten?
- wij hierboven zeiden dat we NU gingen stoppen?
- dit gelogen was?
- dit vette onzin is?
- degene die nu nog verder leest eigenlijk niet helemaal spoort?
- maar wel wat te lachen heeft?
- en ziet hoe gezellig het hier is?
- wij NU echt gaan stoppen?

xxx

• 02 November 2007 - 16:55

Ans:

hier ook prachtig weer hoor als je lang genoeg buiten loopt word je vanzelf nat (motregen dus) temp wel weer 15 graden dus niets te klagen
    Wat missen jullie allemaal nu je hier niet bent (als je ons jaloers maakt maken we jullie ook jaloers)
    - verjaardag oma
    - vriendin erik
    - vriend corine
    - vriend ans
    - sinterklaas
    - ans, erik en Marlot
    en nog veel meer
    Maar ik ben blij dat jullie het zo leuk hebben. Nog veel plezier en ge-ouwe-hoer. wij volgen jullie vanaf hier

Groetjes Ans (en kindjes)
    bye, bye.

• 02 November 2007 - 23:59

Kelly:

- Kelly komt net weer van een personeelfeest.
    - Wat veel te gezellig was
    - Dus Kelly leest nu jullie verhaal, terwijl ze het morgen weer opnieuw moet lezen.
    - Ach ja, ik heb in in hoofdlijnen gelezen dat jullie het mooi hebben, de rest lees ik morgen wel.

Dikke kus Kel xxxxxx

• 03 November 2007 - 11:26

Elke En Oma:

Hoi Marleen,

Jullie zitten waarschijnlijk lekker aan het strand en wij hebben net samen erwtensoep gemaakt. MMMMM van Oma.
    En ik neem ook een bordje voor sjoerd mee vanavond dus maak je daar maar geen zorgen om.

Je krijgt ook de groetjes van Opa, en geniet maar van het witte strand want wij krijgen vast sneeuw!!

WE zijn wel erg benieuwd naar de foto's, dus we houden het in de gaten.

Groetjes van Oma, Opa, Elke, Wesley, En ook van Sjoerd en een pootje van Chaplin.

• 03 November 2007 - 13:13

Monique:

Eej leentje

Ik had gister al geprobeerd om n berichtje achter te laten..maar zie m nergens staan, dus ben bang dat ik iets fout heb gedaan (yep blond hé)! Maar tof om zo te lezen wat jullie doen en meemaken.
    Ik blijf jullie iig volgen.... wel met n jalourse blik natuurlijk aangezien ik hier in t koude kikkerlandje zit..

Hoorde van Sjoerd da t feestje geslaagd was! Baalde er echt van da ik er nie bij kon zijn.

Have fun daaro en doe t rustig aan..... Dikke kus van je vriendinnetje maxi

• 03 November 2007 - 19:56

Agnes:

Dat is toch wat, dat ik het belangrijkste nieuws van de familie: "Erik heeft een vriendin!!" op jullie site uit Thailand moet vernemen.
    Hopenlijk is de diarree snel over, vergeet niet dat rauwkost vaak met kraanwater is gewassen: niet doen dus.
    Veel liefs en plezier, en blijf schrijven, ook al is t in een melige bui. Het is gaaf te merken dat t goed met jullie gaat.
    Agnes

• 03 November 2007 - 23:31

Ria:

en nog iets wat je missen moet, was Ans nog vergeten nl. de kolde kermis a.s. weekend

doei doei kus.

• 04 November 2007 - 11:21

Hasse, Claire:

hoi!
    alles goed daar? al de thaise keuken geprobeert? sprinkhanen? moet naar kip smaken. zeker te proberen!

veel plezier daar

hasse en claire