Feestje!!! - Reisverslag uit Middelaar, Nederland van Jolijn en Marleen - WaarBenJij.nu Feestje!!! - Reisverslag uit Middelaar, Nederland van Jolijn en Marleen - WaarBenJij.nu

Feestje!!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Jolijn en Marleen

29 Oktober 2007 | Nederland, Middelaar

Hallo allemaal,

Vandaag is het dan zover Jo en ik gaan richting Thailand!! De tas is ingepakt en sorry Peet maar hij zit al ardig vol geen plaats meer dus. Het is nu al zo: Hee tas waar ga je met het meisje heen?!?!?

Ik wil nog even kwijt dat ik het vrijdag erg gezellig vond. Iets later geworden dan verwacht, maar ja dat geeft niet. Er zijn altijd mensen die weer blijven plakken (of ze konden mij nog niet missen). Zal geen namen noemen want die 5 personen weten zelf heel goed wie dat zijn, ;)
Ook natuurlijk mijn ouders bedankt die veel geregeld hadden en hebben.

Verder wil ik ONA 1 bedanken voor het leuke kado, alleen één foto had wat mij betreft achterwege kunnen blijven (haha).
Ook wil ik bij deze jullie allemaal heel veel succes wensen ik blijf jullie volgen!!!

Ik zal iedereen missen!!!

Tot mails,
Dikke kus Marleen

PS: Vergeet de buitenlampen niet.

  • 29 Oktober 2007 - 11:59

    SJOERD:

    Heej meiden,
    Goeie reis en maak er wat van bij die spleetogen daar. dikke kus en tot het volgende bericht.
    (ik kan toch alleen maar liggen)

  • 29 Oktober 2007 - 13:22

    Juria:

    Heey Marleen,

    Heel veel succes en plezier daar in Thailand, en laat even weten hoe het was. Want ik ga namelijk vanaf 16 december 1 maanda rond reizen in Thailand.

    Groetjes Juria

  • 29 Oktober 2007 - 13:28

    Henny:

    hallo dames,

    samen een hele fijne vakantie en pas goed op je zelf.

  • 29 Oktober 2007 - 18:30

    Renske:

    Hey Marleen en Jolijn!

    Hopelijk is de lange vliegreis een beetje meegevallen.
    Heel veel plezier en maak maar heel veel mooie foto's van het prachtige land!

    Marleen ik vond je feestje ook heel erg gezellig.

    Liefs, Rens

  • 29 Oktober 2007 - 20:43

    Petra:

    de buitenlampen zijn uit ( als gertie dat gedaan heeft tenminste) hahaha
    marleentje: elk hotel ff checke of ze aan zijn.

  • 30 Oktober 2007 - 09:32

    Hilde:

    Ha Marleen,

    Ben je goed aangekomen in Thailand? Heel veel plezier en geniet er van!

    Groetjes Hilde

  • 30 Oktober 2007 - 13:29

    Hester:

    Ha Jolijn,

    Sorry dat ik je voor de tijd niet meer een goede reis heb kunnen wensen, dus bij deze. Geniet va je tijd daar, snuif de cultuur op en geniet van het land, Enjoy en ot over 2 maanden........

    Dikke kus Hester

  • 30 Oktober 2007 - 18:10

    Kelly:

    Hey meissies,

    Hopelijk zijn jullie veilig over. Geniet van de reis!
    En Jo, we mailen!!

    Dikke kus Kel

  • 30 Oktober 2007 - 20:16

    Rogier:

    Hey hallo dames

    ben ik weer. was even bij het verkeerde bericht. dit zijn de recentere reacties. Beetje dom. Ach ik en computers das ook niet de perfecte combinatie. Maar ja. Heb Jolijn net even aan de lijn gehad en doet me goed dat de heenreis er weer opzit. Nu begint het leuke van de vakantie. Geniet van het mooie weer en de wel verdiende vakantie. Slaap lekker en ik hoop spoedig op een berichtje.

    Dikke kus voor allebei. (jullie weten zelf wel waar)

    Rogier

  • 31 Oktober 2007 - 08:47

    Rob:

    Nu jullie in goede gezondheid zijn overgekomen kunnen we eindelijke beginnen met zeuren.

    WAAR ZIJN DE FOTO'S EN DE STOERE VERHALEN

    Groeten

  • 01 November 2007 - 10:42

    Renée:

    Hee Marleentje..!!
    goede reis gehad..?
    hoe gaat het daar, al veel leuke en mooie dingen gezien..? de oefenwedstrijd van dinsdag is verloren, ik weet niet eens meer met hoeveel precies, volgens mij met 11 tege 7 ofzo..nja t was iig niet al te best en zij speelde een heel irritent spelletje..!! vanavond ga ik weer een beetje met de groep mee trainen en het gaat nu steeds beter, misschien dinsdag beetje proberen mee te spelen..nouja dinsdag spelen we tegen vios..hopen dat dat beter gaat..!! Heel veel plezier daar en we houide je op de hoogte :)
    liefs, Renée

  • 01 November 2007 - 11:54

    Suus:

    Ha Lena,
    Ik hoorde van schonmoet dat je goed bent aangekomen. Fijn zo! En nu genieten!!! Niet te veel bellen naar huis he, want anders krijgen ze de kans niet om te voelen wat het is jou te missen!!!
    Kus 'ons'

  • 01 November 2007 - 14:03

    Gertie:

    Hoi,hoi begrijp dat jullie gelukkig goed zijn aangekomen en hoop dat het een rustige vlucht is geweest.Hoe was het in Dubai?Ik heb je sms je nog gekregen maar te laat om nog even te kunnen zwaaien toen je zondag langskwam.Aangezien ik ook bijna vakantie heb moeten we maar een briefje ophangen voor de buitenlampen anders komt het nooit goed.Was het geld van Dubai nog iets waard zat er nog een appelsapje aan?
    Tot mails

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelaar

Mijn eerste reis

rondreis thailand

Recente Reisverslagen:

27 December 2007

Apart en samen

23 December 2007

Kanchanaburi

19 December 2007

Bangkok is zo erg nog niet!!!

15 December 2007

Tiger zoo

12 December 2007

Dieren liefde en dieren haat!!
Jolijn en Marleen

rondreis thailand

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 13096

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 30 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: