Nog een paar weken - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jolijn en Marleen - WaarBenJij.nu Nog een paar weken - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jolijn en Marleen - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken

Door: Jolijn

Blijf op de hoogte en volg Jolijn en Marleen

10 September 2007 | Nederland, Arnhem

Hallo allemaal,

nog een paar weken te gaan tot Marleen en ik op het vliegtuig stappen. Op zich hebben we alle voorbereidingen aardig op rij, maar er zijn natuurlijk altijd dingen waar je op moet wachten. Deze week moeten we vaccinaties halen en ons visum aanvragen. Veel van de dingen die we moesten aanschaffen hebben we al gekocht, daardoor krijgen we steeds meer superveel zin om te vertrekken en te zien waar we nu eigenlijk precies naar toe gaan. Ik denk dat we een fantastische tijd gaan hebben in Thailand en ik hoop natuurlijk dat iedereen op deze pagina blijft kijken wat we aan het doen zijn en af en toe een reactie plaatst.

jolijn

  • 19 September 2007 - 16:04

    Sjoerd:

    He meiden ik heb jullie op mijn favorieten pagina gezet. Kan ik de naam van de site niet vergeten hihi. Alvast veel plezier met prikken halen en andere voorbereidingen.

    Succes en kusjes.

  • 26 Oktober 2007 - 09:53

    Gertie:

    het is bijna zover,we gaan je wel missen bij `t topke maar we hopen dat jullie veel mooie dingen gaan zien en heel veel plezier hebben.We zullen jullie reis goed volgen en hoop dat jullie mooie foto`s op de site zetten.Marleen tot zondag want dan moeten we afscheid nemen snif snif zal m`n "dochter"wel missen.

  • 28 Oktober 2007 - 11:46

    Geert & Wieteke:

    Heej Marleen,

    Bedankt voor je feestje afgelopen vrijdag en voor morgen een héle goede reis, we houden jullie in de gaten!

  • 28 Oktober 2007 - 19:11

    Hennie En Ria:

    Hoy Jolijn en Marleen,

    nou nog een dag en het is zover dat jullie in het vliegtuig stappen. bij deze een heel goede reis en een fijne en onvergetelijke tijd in thailand.

    groetjes en liefs vanuit hezingen.

  • 28 Oktober 2007 - 21:46

    Knuffel Keff :

    heey marleen,,

    ik mis je nu al :P veel plezier en ik zal jullie goed in de gaten houden. De groeten van heel het topke, en oow ja,, denk aan de foto van de witte kerst he :P

    Veel plezien, kevin

  • 29 Oktober 2007 - 07:42

    Rob:

    Hoi hoi,

    Veel plezier en kijk goed uit. Zal elke dag hier wel ff checken voor reis updates.

    Groet Rob

  • 29 Oktober 2007 - 08:55

    Petra:

    hi
    alles in gepakt???
    volgens mij ben je iets vergeten
    ja hoor
    ik had ook ruimte gereseveerd in je rugzak
    nou, dan ga ik maar niet mee
    knuff van mij
    vlieg ze

  • 29 Oktober 2007 - 11:47

    Mario En Ity:

    Hallo meiden. Nog eventjes een hollands hapje en dan brengen we jullie naar Dusseldorf. Wij wensen je een heeele goede reis en veel plezier. Aan de voorbereiding zal het niet liggen. We blijven jullie iedere dag hier volgen.

    XXXX

  • 30 Oktober 2007 - 20:09

    Rogier:

    helaas zijn die paar weken iets te snel voorbij gegaan. zo ben je er nog en zo zet ik je op het vliegtuig. heb net je telefoontje gehad dat alles goed is gegaan op de heen reis. heel veel plezier.

    kus
    rogier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Mijn eerste reis

rondreis thailand

Recente Reisverslagen:

27 December 2007

Apart en samen

23 December 2007

Kanchanaburi

19 December 2007

Bangkok is zo erg nog niet!!!

15 December 2007

Tiger zoo

12 December 2007

Dieren liefde en dieren haat!!
Jolijn en Marleen

rondreis thailand

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 13091

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 30 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: